Jan "Myslnik" Herman

Najlepszy zakład pracy

2011-02-07 08:53

 

 

PODANIE

 

Niniejszym proszę o przyjęcie mnie do pracy w Radzie Ministrów, najlepiej w charakterze Ministra.

 

Moje wykształcenie – z solidną podstawą ekonomiczną – jest szerokie i obejmuje podstawy niemal wszystkich nauk społecznych. Mam doświadczenie jako Przewodniczący, Kierownik, Dyrektor, Prezes – ale też Referent czy Specjalista, co daje mi wszechstronny ogląd spraw ekonomicznych i społecznych, w sektorze gospodarki uspołecznionej, prywatnej i organizacji pozarządowych.

 

Dużo publikuję i konfrontuję swoje poglądy z innymi publicystami: na tej podstawie mogę sądzić, że „wiem o co chodzi”. Sądzę, że wiem lepiej niż niektórzy.

 

Na oczekiwanym stanowisku pracy podoba mi się wiele rzeczy:

1.       Wysokie wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe;

2.       Apanaże i przywileje, pozwalające wynagrodzenie oszczędzić wynagrodzenie na trudniejsze czasy;

3.       Rozmydlona odpowiedzialność za działania własne i podwładnych;

4.       Przyzwolenie pracodawcy na pasje społecznikowskie i publicystyczne;

5.       Możliwość zawierania ciekawych kontaktów (i zawierania cichych umów) przydatnych po ewentualnej zmianie pracodawcy;

6.       Ochrona Pi-aR-owa moich poczynań i poczynań mojego resortu;

7.       Bohaterska – w razie czego – obrona mojej osoby i stanowiska przez bezpośredniego przełożonego, niespotykana w innych zakładach pracy;

 

Aha, mam też dużą łatwość w tworzeniu rozmaitych koncepcji i projektów, a następnie uruchamiania dysput wokół nich.

 

I jestem towarzyski, choć nie hulaszczy.

 

Pod względem wydolnościowym już nie te lata, ale mogę sędziować, oczywiście wedle instrukcji.

 

I jestem w miarę fotogeniczny, mam twarz sarmaty, ale mogę mieć każdą inną na żądanie.

 

Dlatego bardzo proszę o rozważenie powołania na moje potrzeby nowego Ministerstwa, gdyby rzeczywiście żaden z dotychczasowych Ministrów nie mógł ustąpić mi miejsca (patrz: powyżej pkt. 7).

 

Brzęczyszczykiewicz Franciszek

 

 

 

Wyszukiwanie

Kontakty

Pasje-moje

Tematy do dyskusji: Najlepszy zakład pracy

Nie znaleziono żadnych komentarzy.